Titt ut

Nu är jag här igen. Hu det var lääänge sedan. Har inte haft nåt roligt att skriva om och istället för att gnälla så mycket så.....
Ja, det har faktiskt inte hänt nåt roligt som jag kan skriva om. Jo min man fick åka till Brasilien med sitt jobb. Dotra fick g på läs och skrivförståelse i svenska nationella provet och vg+ på uppsatsen. Kanon min lilla flicka. Bra kämpat.
Sonen har börjat på hockey....pust stön säger jag bara. Tränar allt från 3 till 5 dagar i veckan. Tur maken har det intresset.
Mitt jobb är förlängt till sista mars bara än så länge. Jooooo....äntligen är J:s rum färdigt. Jag passade på när maken var i Brasilien och ringde en kompis sambo som kom och fixa.
Annars lunkar allt på som vanligt. Tonårshormoner och tantvarning.
kramisar på er som läser

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0