Jaha

Vad ska man säga.....nu blir man arbetslös på fredag. Ska på en intervju på tisdag så man får verkligen hoppas att det löser sig. Men nån semester i sommar kan man ju glömma. Man kan ju inte vara ledig utan betalt. Maken får göra nåt med barnen istället. S och J måste sommarjobba för de får inge barnbidrag/studiebidrag under sommaren. Ska jag vara ärlig så gör det mig ingenting att få jobba hela sommaren. Varför??? Ja kan bara att det har varit lite väl mycket det senaste halvåret och jag vill bara ha tid för mig själv. Ska hjälpa maken med att hitta en stuga eller nåt som de kan hyra. Är det inte för långt bort kan jag ju alltid ta mig dit över helgen. Maken behöver dessutom ha egen tid med sina ungar. J och T behöver tid med sin pappa. Kanske tar jag en sen semester i höst med dotter och son. Bara jag får jobb så man har råd. Är fortfarande låg. Vet inte riktigt hur jag ska lösa allt för jag vet inte riktigt varför.  Så mina nära och kära....förlåt om jag sagt saker fel, gjort saker fel. Det mesta har blivit fel ialla fall , men jag vill att ni ska veta att jag verkligen inte gjort/sagt nåt för att såra någon. SÅ OM JAG GJORT NÅGON BESVIKEN SÄGER JAG BARA FÖRLÅT.

Har jag fått en 40-års kris ialla fall??
Nej nu måste jag bara försöka städa....nåt som jag har blivit riktig slarvig med och hatar mig själv för det dessutom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0