Fredag

Äntligen fredag. Jag vet inte när jag var så här trött sist. Det måste vara vädret. Mår faktiskt lite bättre nu. Jag har bestämt mig för att köpa träningskort när gymmet öppnar. Ett måste eftersom det bara är 2 min gångväg från mitt hem. Nu ska magen väck..... Det öppnar den 1 februari så jag har lite tid på mig att äta godis och god mat ett tag till. Men sen så :)
Jobbet är som vanligt. Kul faktiskt. Vet inte om jag får vara kvar än men det löser sig. Hoppas dock på en anställning för jag vill köpa hus. Min vän har ju precis flyttat till ett urmysigt hus så nu vill jag också.
Nej, nu är det dags för middag. Det blir fiskgratäng idag. Har också bestämt mig för att leta nya recept. Nyttig mat för hela familjen.

puss allihopa
:)


Kommentarer
Postat av: Mari

Precis....mat e gott. Nu skall det tränas och ätas nyttigt puss och kram:)



AAAJ mitt huvud. Jag som aldrig har ont i huvudet längre. Faaaan..

2009-01-17 @ 09:24:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0