Facebook

Oj, man e ingen datanörd här inte. Nu har jag en profil på Facebook. Har även hittat en gammal kompis från Italien. Jättekul. Jag bara älskar Italien och jag vill åka tillbaka. Försöker övertala maken att vi ska åka dit i sommar. Min italienska vän kanske kan hjälpa oss att hitta nått billigt boende.......måste fråga, För det e ju billigt om man flyger med Ryan Air.
Min vän M har klippt till oss. Jag e såååååå nöjd och min dotter S också. Hon e fåfängare än vanligt. Men hon blev jättefin. TACK M.

Ett nytt år har precis börjat och jag har bestämt att ialla fall försöka bli en sundare människa. Minus 7 kilo till sommaren......Tror vi på det?

Nej nu blir det lite städa av tror jag.........urk

Kommentarer
Postat av: Mary Lou

puss på dig klart vi skall lätta 7 kg till sommaren. Klara färdiga gåååååååååååååååå

2009-01-11 @ 20:08:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0