Nytt jobb

Nu har jag haft min 1:a arbetsdag på Cygate. Det verkar vara helt ok. Kommer jobba med både lev.kontra och kund.kontra. Verkar vara mysiga kollegor så det blir nog bra. Jag slipper gå arbetslös ialla fall. På torsdag bär det av till Järvsö med mor och bror med familj. Ska bli skönt med lite miljöombyte. Har nu också fått tid för utredning på dyselexi med dottern, äntligen. Saknar min goa vän M otroligt mycket. Hon har haft lite mycket otur med sina fyrbenta godingar. Hoppas de fixar sig, håller tummen.
Tänker försöka ändra min livstil lite grann. Sluta röka och motionera. Ingen av mina nya kollegor röker och tar en promenad varje dag runt sjön som ligger brevid. No more candy!!!!!!!!!

Puss på er

Kommentarer
Postat av: Anonym

Miss jo too. Hoppas ni får en underbar påsk



Kram Mari

2009-04-07 @ 18:58:55
URL: http://batmanforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0