Hello

Nu är vi hemma från Järvsö. Vi har haft det underbart skönt. Strålande sol hela tiden och eftersom jag inte åkte skidor så satt jag på verandan och solade och kollade in när sonen tog sin första skidtur. Lite skakigt var det men på slutet av dagen så var han tuff. Åkte ett åk i den röd/blå backen med pappa. Vilken hjälte säger jag bara. God mat och gott vin och mycket frisk luft med sol. Det var det som behövdes. Känner mig som en ny människa. Idag har sonen haft sin första fotbollsturnering. Ytterligare sol idag alltså. Nu känns det rejält i ansiktet. Imorgon får det gärna vara lite molnigt.
Hoppas alla fått ha en riktigt mysig påsk som jag har haft det.

Puss på er

Kommentarer
Postat av: Mary Lou

Vi ses imorgon :)

2009-04-17 @ 11:58:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0