Stövlar

Nu har min goa mamma kommit hem från Madeira. Brun var hon också. Åh vad det skulle vara skönt att få åka bort till lite värme och sol. Hm....dream on............suck

Jaja, masen kom på middag idag och sen åkte vi till Stinsen och jag fick ett par stövlar från Scorett. Jag har önskat mig ett par stövlar i fler år nu men har alltid satt barnen framför allt. Åker jag för att handla något till mig kommer jag alltid hem med något till barnen eller till och med mannen och inget till mig själv. Men nu har jag konstaterat att jag har ju nästan inga kläder alls. 2 par byxor och 2 st tröjor. Och det ska man klara av på en vecka......not. Har full sommargarderob men inge höst/vinterkläder......Jag får ta mig i kragen och shoppa till mig själv nu. Jag fick även en mysig stickad tröja från Gina. Brunspräcklig stickad  tröja med stor krage och den är lång. Ett par tights kanske..........ja vet inte hur det skulle se ut men men.

Snart har jag jobbat klart med 24. Såååååå skönt. Sista månaden har varit urk.....man har gjort det viktigaste.....eller jag har försökt ialla fall. För den nygamla VD:n e körd. Vill jag honom nåt tar det väldans lång tid innan jag får svar om jag ens får det. När han vill mig nåt ska det ske på en gång. huhuhu......bara en vecka kvar.

Igår började jag en bindvävsmassage behandlig. Det var hur skönt som helst. Det skulle släppa loss en hel del och jag skulle kunna få värk eller nåt, men jag känner ingen värk alls. Däremot så känner jag mig gladare på nåt sätt. Satt och tänkte på en sak i bilen på väg hem därifrån igår........ massören (en man) har haft sina händer på min kropp mer än vad min man har haft på den senaste tiden. Sorgligt, eller hur!
Nej jag måste piffa upp mig. Shoppa nya kläder, fixa håret (snälla goa M), träna bort magen. Äta rätt.
Ja får jag bara min slutlön så kommer det att ske i nästa vecka. Shoppingen alltså.

Nej nu ska jag sova. Ta ett sista bloss för kvällen. Ja just det. Jag röker inte på dagtid längre. Nu är jag ett steg närmare att sluta helt. Den dagen kommer. Det är ett löfte!

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Den 5:e e det gamla jobbet hem till mig. Familjen K kommer när dom vill, gärna till helgen. Kram & natti natti

2008-11-20 @ 00:04:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0