Snökaos

Hej alla snögubbar.....vilket härligt väder....brrr. Kallt och rått. Men mmmmysigt också. Det är skönt att krypa upp i soffan med fleecepläden och kura ihop sig som en boll. Tyvärr så går det ut över städandet. Vi började rensa i källare och har kommit halv vägs bara...och idag orkar jag inte. Jo jag ska nog fixa vårt sovrum ialla fall. Jag hittade lite gjejjer som lilla H ska få. doksäng och dockor. Baby born. För det vill hon väl ha M? :)
Dottern är inte på sitt bästa humör idag. Vet inte riktigt vad som e fel förutom att hon inte fick plugga tillsammans med pojkvännen för hans far. Tydligen så är han jättesträng. S ville ha hjälp me spanska inför provet imorgon och pojkvännen är ju halvspanjor och hade kunnat hjälpa eh stor del. Sen tror jag att S ger upp så himla lätt. Jaja.....försöker få henne att plugga så gott hon kan ialla fall. Min hjälp verkar hon inte vilja ha....allt jag färsöker hjälpa henne med snäser hon åt. Inget e bra. Och på onsdag e det SO-prov. Hon har haft gott om tid på sig att plugga. från höstlovet v 44 onu e det 48. 4 veckor och hon har faktiskt inte öppnat boken här hemma, vad jag har sett.

Imorgon e det löning. Kan det bli lite shopping måntro? Måste inhandla lite kläder till på torsdag. Jag har svarta jeans men ingen vit tröja/skjorta. Ska ju servera min goa "gubbar" :)

puss och kramsnö

Kommentarer
Postat av: Mari

Hejsvejs. Hoppas du mår bra.

Jag mår bättre och bättre:)



Skall till banken nu och sen till vårdcentralen...hm hoppas allt e bra.



Vi hörs sen kram

2008-12-09 @ 09:26:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0