Födelsedag

Jaha, nu är J 16 år. Fasen det är ungarnas fel att man börjar bli till åren För inte tänker jag på åldern.....bara när barnen blir stora. Idag är jag trött. Det ska bli skönt med helg faktiskt. Det kommer bli en skön helg. Imorgon ska jag på massagen igen. Behandlingen är var 4:e dag i 3-4 veckor. Sen ska jag ta en fika hon Anja, vi har inte setts på länge. Och på lördag bär det av till Skålhamra på middag och gott sällskap. Ska bli kul att få se huset de flyttat till. Så jag vet vart jag ska sova på nyårsafton.......för nog kommer jag somna i ett hörn kan jag tro......hehehe.
S fick mvg på hemkunskapsuppgiften. Kanon bra. Hon som var på väg åt andra hållet ett tag.....struntade i allt vad skola var.

Oj nu kommer hon och vill ha hjälp med praouppgiften som ska vara inlämnad imorgon. Så nu hinner jag inte skriva mer.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0