Pust

Nu är det bara 6 dagar kvar till jul. Måste handla julklappar, måste städa, måste ta fram julgranen (den e i plast) måste fixa till mig själv. Jag tror nog att det är det allra viktigaste. Nya kläder och färga håret för nu e det grått ska ni veta. Herre jesses säger jag bara. Inte visste jag att jag var så bekymrad. ;) Gulliga M....tack för att du finns. Lovar ringa. Du är inte inblandad i min svacka. Utan dig skulle jag rasat för länge sedan. Jag tror snarare att det är saknaden av dig som får mig deppad. Nåja det e ju snart nyår. Då ska det festas minsann.
Dottern ringde mig på jobbet idag och var alldeles uppspelt......hon fick MVG i hemkunskap. Och det är det slutgiltiga betyget då de inte har hemskunskap nästa år. Det behövde hon. Där fick hon upp självförtroendet.
Och jag e faktiskt glad över att jag har jobbet på AGA. Det är ju nästan så att jag drar mig för att gå hem. Hem till röran. Nej nu får jag ta mig i kragen och försöka göra något åt det......imorgon kommer min kusin Karin med sin familj på middag och de ska sova kvar. Hon bor i Schweitz. Har ett hus på 400 kvm. Ha.....vad ska Karin , Markus och lilla Timm (14 mån) göra på 400 kvm.....gå vilse....hahahha skojar förståss. Nej då är jag nog mest avundsjuk på deras utsikt......berg med snö på toppen......ja tänkt er Sound of Music......Tänker nog avlägga en lite semester tripp dit.
Maken drar nog till Brasilien i februari med jobbet. Och varför tror ni att de väljer just februari?? Jo, carnevalen i Rio! Hm...nu har jag ju läge att få åka på en egen liten semetertripp. Underbart. tar med mig ett gäng böcker. Nån som kanske e sugen på att hänga med?

Nu ska jag hänga tvätt och sen ringa till min goa vän M.

Puss på er


Kommentarer
Postat av: din dotter

Jag vill hänga med till schweitz mamma :) PUUUUSSS

2008-12-21 @ 21:42:29
URL: http://susannnaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0