Pappsen

Nu har vi varit hos min lilla pappa och ätit tårta och bulle. Mamma hade gjort rulltårta och som vanligt är det bland det godaste jag vet. Var inte så pigg på att åka till pappa men det visade sig vara trevligt. 2 av mina bröder var där. Pat har jag inte sett på ... 2 år tror jag det är. Han är bara 23 så han e för ung för att vara social med oss äldre syskon. ;) Han hade sin flickvän med sig. Har inte träffat henne förut. Hon var riktigt trevlig och det passar verkligen ihop.
Det var inte lätt att gå upp imorse. Trött som bara den för vi kom hem vid halv 2. Goa M bjöd på lasange och gott vin. Såååååå god lasange. Och idag har hon andra gäster och bjuder på supergo mat enligt hennes blogg så det är nästan så man tar sig dit igen:):):) Tack för igår M, löv joo!

Imorgon kommer Sus hem. Det känns bra. Hon har som vanligt bråkat med sin far, men jag tror de har försökt lösa situationen. Hur resultatet blev vet jag inte än. Så imorgon måste jag köpa julklapparna som hon ska få. Dessutom så ska jag klippa mig om nu M har tid?!? Tror jag hoppar att färga håret....jag e lite nyfiken på hur jag ser ut med allt det där gråa. Ha...och det tror jag på själv! Nä jag kommer nog springa till affären och köpa toning efter nyår. Be M slinga in lite rött och guld.  Dessutom kommer jag börja motionera och äta nyttigt. Köpa omega 3 i massor, för nu ska det banne mig bli andra bullar. Ja jag har ju inte mått så bra den sista tiden och nu måste jag göra nånting åt detta. Jag vill verkligen inte "gå in i väggen".

Puss M och tack för en jättetrevlig kväll i går med god mat och trevligt sällskap.

Och puss min goa lilla tjej som jag längtar sååå efter. Vi ses i morgon.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi ses snart igen. Kramar till dig bästa vän.

Puss & kram

2008-12-28 @ 22:20:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0