Juldagen

Ojojoj....idag är det segt och trött som attan. Soffliggandes sen vi kom hem från svägerskan. Vi sov kvar där. Sonen spelar guitar hero band som han fick i julklapp. Jag tror att det heter nåt annat men kommer inte på det. Hur som helst så är det med trummor, gitarr och mikrofon. Läste precis dotterns blogg och läste att hon inte trivs hemma. Det gjorde ont i hjärtat. Nu vet jag att det till största delen beror på hennes rum. Hon vill ha nya tapeter och nya möbler. Det är på g men Rom byggdes inte på en dag.
Ikväll blir det bara soffan, snacks och Pirates of Carabian. Imorgon ska vi på middag hos mamma. Lördag blir lugn och söndag ska vi åka till min pappa. Sen blir det jobb i 2 dagar och sen nyår.

God fortsättning på julen
Pussar och kramar

Kommentarer
Postat av: Susanna

Anledning till att jag inte trivs hemma är samma anledning som du tycker. Jag trivs att bo med dig men inte hur vi har det. Du vet vad jag menar. Ah en grej är mitt rum och även resten av lägenheten. Jag ser hur du mår dåligt och det trivs jag verkligen inte med. Jag älskar dig mamma. Puss

2008-12-25 @ 20:32:47
URL: http://susannnaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0