GOD JUL

Jah a så har dagen äntligen kommit. Sonene har varit såå spänd. Svårt att somna igår och vaknade tidigt imorse. Nu har tjatet börjat om att få öppna julklappar. "Mamma när ska vi......mamma bara en .......mamma när kommer Cribba (gudfar).....mamma åhhh jag e så nyfiken". Då blir man alldeles varm i hjärtat för man kommer ju ihåg själv hur det var.
Skönns ändå skönt att få sätta sig vid ett dukat julbord idag hos svägerskan. Men dottern Sus saknas. Det känns otroligt tomt. Man ställer liksom in sig att få fira jul ihop vartannat år men när det inte blir så..... Fast jag får ju "bråka" med henne mer än hennes pappa :). Jag hoppas att alla våra barn blir nöjda över sin jul ialla fall. Det är det som räknas. Lite avis på Sandra som är i Australien och firar jul i sanden.......Undrar hur deras gran kommer se ut? Och vad de har för julmat.

Jag vill önska en riktig GOD JUL till my best friend Mary och min lilla groda Sus som jag vet kommer läsa det här. Och även om det skulle slinka in nån man inte känner förstås.

Mary krama hela familjen från oss.
Sus hälsa alla, saknar dig hjärtat.

GOD JUL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0